Alte campanii organizate de F.D.B.S.

Tabara de la Busteni - 2007

Tabara de la Busteni - 2007

Ziua Donatorului 2007

Ziua Donatorului 2007

Ziua Donatorului 2008

Ziua Donatorului 2008

Ziua Donatorului 2011

Ziua Donatorului 2011

Tabara de la Busteni - 2007

Tabara de la Busteni - 2007

Ziua Donatorului 2008

Ziua Donatorului 2008

Ziua Donatorului 2009

Ziua Donatorului 2009

Ziua Donatorului 2011

Ziua Donatorului 2011

Tabara de la Busteni - 2007

Tabara de la Busteni - 2007

Ziua Donatorului 2007

Ziua Donatorului 2007

Ziua Donatorului 2008

Ziua Donatorului 2008

Ziua Donatorului 2009

Ziua Donatorului 2009

Ziua Donatorului 2011

Ziua Donatorului 2011

doneazasange_ro___carticica_fdbs
Poster Ziua Donatorului 2010

Poster Ziua Donatorului 2010

Felicitare de Paste

Felicitare de Paste

doneazasange_ro__poster_2012
doneazasange_ro___autobuz-2006
Ziua Donatorului 2007

Ziua Donatorului 2007

Umbrela rosie

Umbrela rosie

Tricou - Campania 2007

Tricou - Campania 2007

Masa Rotunda 2004

Masa Rotunda 2004

Concert - Mamaia 2004

Concert - Mamaia 2004

Club Twice 2005

Club Twice 2005

Muntele Rosu - 2005

Muntele Rosu - 2005

Parcul Tineretului

Parcul Tineretului

Cisterna

Cisterna

Cisterna

Cisterna

Parcul Tineretului

Parcul Tineretului

Scoala

Scoala

Conferinta FDBS 2006

Conferinta FDBS 2006

Club - 2007

Club - 2007

Club - 2007

Club - 2007

afis_2012-2013_red
Paste_2013_red
Ziua Donatorului-2012-red

Campania 2004:

  • Martie Lansare website www.sangepentruviata.ro
  • Masa rotunda la INHT Conferinta de presa la INHT Dezvoltarea si aplicarea unui chestionar pe 2700 de subiecti din tara si din Bucuresti, chestionar ce urmareste unificarea informatiei cu privire la donarea de sange (FDBS), doua studii OMNIBUS (CPSS) la inceputul proiectului (pentru a fi utilizat ca un instrument de referinţă pentru evaluarea rezultatelor proiectului) si in luna a 10-a a proiectului (inainte de inceperea difuzarii campaniei mass media)
  • 25 Aprilie – vernisajul unei expozitii de desene ale copiilor cu tema: Donarea de sange. Copiii sunt elevi ai liceului Tonitza, iar expozitia va fi organizata de dl profesor Zoica in holul salii Radio (FDBS)
  • Mai – o noua expozitie de arta, in aer liber, pe aceeasi tema (FDBS)
  • Iunie si August – doua concerte in aer liber in Bucuresti (14 iunie) si pe litoral (FDBS)
  • Elaborarea si distributia de materiale promotionale: afise, pliante, felicitari de Paste si de Craciun, baloane (FDBS)
  • Crearea unui clip TV care să promoveze donarea voluntara in randul populatiei tinta; pana la sfarsitul celei de-a 10-a luni a proiectului, clipul TV va fi realizat si gata de difuzare (CPSS)
  • Crearea unui spot Radio si a unei machete de presa care să promoveze donarea voluntara in randul populatiei tinta; Difuzarea materialelor realizate (clip TV, spot radio, macheta presa) in cadrul unei campanie mass-media ce va continua si in 2005 – lansarea campaniei media se va face in luna Octombrie 2004 (CPSS)
  • Campanie de relatii publice pe toata durata proiectului (CPSS)

Campania 2005:

  • Organizarea unei excursii pentru 60 de studenti donatori, precum si o tabara de o saptamana la munte (FDBS)
  • Organizarea unui cocktail – Seara donatorului (FDBS)
  • Organizarea a doua concerte, unul in Bucuresti si cel de-al doilea in provincie (FDBS)
  • Elaborarea si distribuirea de materiale promotionale: plicuri cu sloganul campaniei editate de catre Posta Romana, tricouri, sepci, afise, pliante, baloane, pixuri, mape (FDBS) Studiu OMNIBUS – dupa implementarea campaniei, pentru evaluarea rezultatelor proiectului si a impactului campaniei (CPSS)
  • Continuare difuzarii campaniei mas-media inceputa in primul an al proiectului (CPSS)
  • Continuarea campaniei de relatii publice (CPSS)
  • Proiect Matra Kap, finantat de Ambasada Tarilor de Jos. Proiectul a constat in editarea si tiparirea a 6000 de carti ilustrate pentru clasele primare, carti care au fost distribuite in 25 de scoli din sectorul 2. Proiectul a fost realizat in colaborare cu Primaria sectorului 2. La sfarsitul proiectului s-a organizat o expozitie cu desene ilustrand donarea de sange, realizate de elevii participanti la proiect. Cele mai frumoase desene au fost premiate de catre Excelenta Sa, ambasadorul Tarilor de Jos la Bucuresti.

Campania “Eu voi dona, dar tu?” 2006 – 2007, finantata din fonduri PHARE

Proiectul îşi propune să informeze şi să motiveze tinerii să participe la donarea benevola şi neremunerată, să cultive spiritul voluntar, şi să obţină în 2-3 ani de la desfăşurarea campaniei (perioada în care grupul ţintă atinge vârsta necesară pentru donare) o creştere de 3000 a numărului de donatori benevoli neremuneraţi, crescând siguranţa transfuziei de sânge. (nu toţi cei 3000 de beneficiari direcţi ai proiectului vor deveni donatori, dar mesajul pozitiv va fi răspândit în familie şi printre colegii din clasele neimplicate în mod direct în campanie).

Proiectul s-a desfasurat in 27 de licee din sectorul 2, in care s-au tinut prelegeri si s-au distribuit materiale promotionale, create special pentru acest proiect: afise, pliante, felicitari, tricouri. S-a organizat un concert la Club Twice.

Campania 2008 – 2009

In parteneriat cu Loggo Bigger, am organizat o campanie promovare a donarii de sange, care s-a dechis printr-o conferinta de presa la Institutul National de Hematologie si a constat din realizarea unui afis si a unui spot publicitar care a fost difuzat pe mai multe canale TV si pe mai multe linii de autobuz.

Realizarea si distribuirea unei carti ilustrate pentru copii, intitulata “Alte aventuri ale picaturilor de sange” , in scopul alcatuirii unei imaghini coreste privind donarea de sange. Cartea a fost finantata de AVIS Regionale Veneto si distribuita in Centrele Regionale de Transfuzie Sanguina si in scoli din Bucuresti.

Campania 2010

A fost organizata celebrarea Zilei Mondiale a Donatorului de Sange.

Realizarea si distribuirea unei alte carti ilustrate pentru copii, “Micul fotbalist, viitorul donator”, finantata de AVIS Regionale Veneto si distribuita in Centrele regionale de Transfuzie Sanguina si in scoli din Bucuresti.

S-au realizat 6000 de felicitari de Craciun pentru donatori, finantate de Ambasada Tarilor de Jos.

Campania 2011

S-a realizat un pop-up cu dimesiunea 2 m. / 3 m. , cu o imagine promovand donarea de sange. Pop-up-ul, a fost desfasurat cu ocazia celebrarii Zilei Mondiale a Donatorului de Sange la Liberty Center din Bucuresti.